Witamy w naszym świecie...

2 Comments
To dzięki moim córeczkom stałam się MAMĄ, to dzięki moim córeczkom teraz jeszcze bardziej doceniam moją MAMĘ. To dzięki moim córeczkom wzruszam się na każdym kroku. To dzięki moim córeczkom brakuje mi czasu na wszystko. 
To właśnie dla moich córeczek powstał ten blog.

To nasze miejsce. To tutaj po całym dniu chciałabym się na chwilę zatrzymać i utrwalić wspólnie spędzony czas.


Czas mija nieubłaganie, dziewczynki rosną i nawet nie wiem, kiedy tak bardzo się zmieniają. Codziennie poznajemy się coraz bardziej, codziennie kocham je jeszcze mocniej… Nie ma piękniejszej więzi niż ta pomiędzy matką, a dzieckiem.
Odkąd zostałam mamą czasami nie potrafię poradzić sobie z ogromem uczuć, który na mnie spłynął. Nigdy nie sądziłam, że można kochać kogoś tak bardzo i bezgranicznie. 


Liczę na to, że uda mi się słowami wyrazić to, co do nich czuję i że za jakiś czas z uśmiechem na ustach będą czytały wpisy swojej mamy. Będzie to nasz pamiętnik, do którego zawsze będą mogły wrócić i przypomnieć sobie coś o czym już dawno zapomniały.

Zapraszamy do naszego małego świata ...











                                             zdjęcia - Gosia Stępień




NAPEWNO SPODOBAJĄ CI SIĘ TAKŻE

2 komentarze:

© MilaMamaIda 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Obsługiwane przez usługę Blogger.